Wonder Egg Priority Punch Drunk Day
S1, E6: The girls are attacked by a dangerous new enemy while trying to protect their Wonder Eggs. Acca and Ura-Acca may have a solution, but Ai is more concerned with the growing relationship between her mother and Mr Sasaki.