Pups Save Walinda / Pups Save a Big Bone
The PAW Patrol must come to the rescue when Wally's special friend, Walinda, gets tangled in an anchor chain. Cap'n Turbot and his cousin are in the middle of an archaeological dig when the cliff they are on collapses all around them.