Redcoats Fall to the Continental Army
S1, E3: Pick up the story of the American Revolution with Washington's army in dire straits and his command in question. He revived his reputation with the famous crossing of the Delaware River to defeat the British at the Battle of Trenton. Follow the next four years of the revolution, which saw Britain's strategic advantage deteriorate, ending with their surrender at Yorktown in 1781.