Road Trip: Screen Queen / Road Trip: Hide and Sneak
S7 E8: When the Louds' road trip takes them to Hollywood, Lola is determined to become a star and land a leading role. To help Mom make the deadline for her column, the Louds have to avoid the Casagrandes when they visit Great Lakes City.