Ryan Lochte, Tabatha Coffey, Becky G, Mischa Barton
S2, E17: Ryan Lochte gets a message from his deceased grandfather about his gold medal win. Tabatha Coffey gets an emotional message from her departed mother. Becky G connects with her guardian angels. Mischa Barton connects with relatives.