Sad Songs for Dirty Lovers
S4 E14: Haley confronts Brooke regarding the stolen calculus test, Lucas and Peyton consider taking their relationship to the next level, and Peyton and Brooke grow closer. Elsewhere, in Deb's absence, Nathan throws a senior party at the Scott house, where a sex tape from Nathan's past surfaces.