Sand Castles in the Sand / Shell Shocked
S6 E21: A friendly day of building sand castles soon turns into all out war when SpongeBob and Patrick use their sand creations to battle each other. Gary desperately needs a new shell, but all the shells on the market are either too expensive or too fragile.