S1, E1: Ciro is a promising young foot-soldier on the rise under Camorra clan leader Pietro Savastano. He is sent to deliver a clear message to a rival boss, but the ambush stirs up a bloody turf war. However, Savastano is satisfied he's come out on top. Meanwhile, Genny, Pietro's only son and heir, provokes the wrath of another local boss.