S1, E6: Copenhagen is up in arms following a court case in which a group of police officers that beat an immigrant to death are found innocent. One of the accused officers is kidnapped from his home and is found by the dead immigrant’s brother chained up in his basement. Will he forgive or take revenge on his brother’s killer? Here the murderer wants to draw attention to the fourth truth, namely the failure of the state’s integration policy. For the first time Saga and the killer are in contact with each other.