S14, E5: Jeremy, Richard and James take over a gallery in Middlesbrough on a quest to prove that cars can be more popular than art - a task that proves to be more difficult than they bargained for, and meeting their set target of 30,000 visitors in just one week seems a bit ambitious. Also, Jenson Button is the Star in a Reasonably Priced Car.