The Split Series 1, Episode 5
S1, E5: Hannah, for so long adept at navigating other people's lives and relationships, is confronted with painful questions about her own. Elsewhere a repentant Nina tries to make up for all the pain she has caused as Rose desperately tries to deal with the aftermath of her sister's outburst. At Defoe's, Ruth is facing some uncomfortable questions of her own as Goldie rejects their financial offer, smelling blood in her legal fight with Davey. At Noble & Hale, Christie finally reaches the end of his patience with Hannah.