RE/style Signature Style
S1, E1: Emma Willis and Stylists Melissa Holdbrook-Akposoe and Zadrian Smith are joined by Fashion Designer Henry Holland and Fashion's Investigative Journalist Stacey Dooley to choose the very first Head Designer of the series. As eight rising fashion designers from across Europe take on the challenge of turning second-hand clothes into catwalk ready looks in their own Signature Style.