Singapore for Beginners
S1, E1: For rubber baron Walter Blackett and his family, 1941 Singapore is full of wealth and privilege, where the horrors of war-torn Europe are a distant whisper. But when their power and stability are rocked by new arrivals and the looming threat of a Japanese invasion, Walter has a cunning plan.