Someone from Far Away Makes a Good Liar
S6 E4: The body of a handsome young African man is found tied up and drowned. After a visit to his widow, Candice starts poking around in the world of female sex tourism. It's dangerous ground, even if real romance and love do sometimes bloom there. Meanwhile, an overwhelmed Antoine has to bring his 18-month-old daughter along with him to work, setting the whole police station astir. Handle at you own risk.