S1, E4: Earthflight gives a bird's-eye view of South America, as condors soar along the Andes, scarlet macaws explore the heart of the Amazon and hummingbirds and vultures see the continent's greatest sights. It is a journey that includes Machu Picchu, the Nasca Lines and the cities of Rio de Janeiro and Santiago.