Dignity Spies
S1, E3: Pedro is unable to carry out his orders. Anke is recaptured. Leo and Pamela exhume Pedro's grave. Anke tries to commit suicide in the hospital, but is drugged by Hausmann. Pamela convinces Leo to seek professional help.