Sweethearts Spring Break
S1, E3: Reeling from their prom night disappointment, Allison and Will R spend spring break apart. Tempers flare between Jenica and Will T on vacation in Florida. Back in Charleston, Makhi tip-toes around his romantic feelings for his longtime friend, Kat.