Squidward's School for Grown-Ups / Oral Report
S8 E5: When Pat suddenly grows a very grown-up beard, he decides it's time to act like a grownup, too. While preparing to give an oral report for boating school, SpongeBob realises that he's got a horrible case of stage fright.