St. Bugs and the Dragon/Leaf It Alone
S1, E3: St. Bugs and the Dragon: Sir Littlechin the Knight tries to capture a dragon.. Leaf It Alone: Wile E. Coyote attempts to show Bugs the future of yard maintenance..