Ridiculousness Sterling and Draya Michele
S32, E40: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Draya Michele get called by their government while getting NAME SHAMED, search for keys to UNLOCK THE DOOR, and get soaked with their USELESS UMBRELLAS.