Mickey Mouse Hot Diggity-Dog Tales Surf's Up, Mickey!
S1, E4: Mickey and Pluto are having a tough time learning to surf, but when a pair of playful seals lend a flipper, Mickey and his pup are transformed into hot-doggin’ surf pros!