Days With My Step Sister Sweet 'n' Sour Pork and Rain
S1, E6: Saki asks her classmate Narasaka Maaya to come over after school and help her study; Yuta decides to make dinner for a change so Saki can keep studying; Maaya starts interrogating him about his relationship with Saki.