Tased and Confused
S2 E4: Military veteran Callahan, who is obsessed with the color blue, may find love with Melissa, an accident-prone hedgehog owner with a big heart. Model Shane and Alaia, a taser-toting swimsuit fashion designer, spend a glamorous day on a yacht at sea.