Tequila Truth Serum
S15 E2: Kelly focuses on Rick but wonders about Shannon; Elizabeth and Jimmy bond over shared heritage; Braunwyn struggles with her identity; Braunwyn isn't the only one making disparaging remarks about Gina's small house.