Chio's School Road Thank You, George / Mananacchio
S1, E5: In desperate need of a bathroom, Chio accidentally rushes into a men's room and becomes trapped inside a stall when she realises her mistake; Chio and Manana must prove to a bossy disciplinary monitor that they are truly good friends.