The Beverly Goldberg Cookbook: Part 2
S7, E9: A publishing company is interested in Beverly's cookbook, but they don't like how she writes. Barry and Erica cannot stop fighting as roommates and they make themselves crazy, and Geoff comes up with a housing plan that changes everything.