Dallas The Changing of the Guard
S1, E1: In the series premiere, it's been two decades since viewers saw the Ewing family and everyone is gathering at Southfork Ranch for the upcoming wedding of Bobby's adopted son, Christopher, to Rebecca Sutter. Although the occasion is joyous, an old family rivalry erupts in the younger generation when secret oil drilling on Southfork results in a major gusher. As the fight over oil and land threatens to tear the Ewings apart once again, everyone has his or her own agenda.