Reggie in China The City of the Future
S1, E1: Reggie visits Shenzhen, China's `miracle city'. The entire region used to be farmland and fishing villages, home to just 30,000 people. But in just four decades, it's become a teeming metropolis of over 12 million, and the epicentre of China's tech revolution. They say if you want to see the future of the human race, you have to come here.