The Devil Incarnate
S1 E3: Mr Lebleu, the husband of the first victim is found drowned in his manure pit, whilst the forensic veterinarian tells Van der Weyden that the cows were suffering from mad cow disease. The murderer roams the area, the journalists get involved while P'tit Quinquin discovers a clue to the mystery.