The Fish Bowl / Married to Money
S9 E18: Sandy tries to study SpongeBob and Patrick's behaviour in 'The Fishbowl', and then in 'Married to Money', Mr Krabs takes Plankton's advice and finally marries the only thing he ever loved... money!