The Godfather: Jupiter
S1 E3: Professor Brian Cox visits a planet that dwarfs all the others: Jupiter. Its enormous size gives it a great power that it has used to manipulate the other planets. Jupiter is not only the biggest but also the oldest planet in the solar system. It alone witnessed the birth of the Sun and ever since its immense gravity has shaped the destiny of the other worlds.