The Honeymoon's Over?
S1, E2: Blair starts to plan the commitment ceremony, Tina and Tarz decide to get matching tattoos, Kathryn is not fond of her new role as a traditional housewife, and Kim is not too keen on living with Alaska's sister and 2-year old nephew.