The Life and Teachings of Jesus
S1, E5: Go back to the very beginning of Christianity to explore the life of the historical Jesus. Here, you will analyze not only the man and what he preached, but also the Gospels and other sources of information that have transmitted the life of Jesus to us today. Find out what historians can tell us about the real facts of his life.