Romcon: Who the F**K Is Jason Porter? The Love Bomb
S1, E1: When Heather, a successful luxury real estate broker, finally finds love with the charming Jace, she feels like she has won the jackpot. Her family welcomes him with open arms, and for the first time in years, she dares to dream of a future.