The Magnetic Beauty of the Active Sun
S1, E2: Explore the sun in astonishing detail through the multispectral instruments of the Solar Dynamics Observatory. See debris from magnetic storms explode into space and then crash back into the sun. Learn how these mammoth outbursts affect Earth.