The Most Beautiful Dance
S1, E4: We have seen the process of Unai Simón with his injured wrist, the personality of a stranger called Cucurella, the spontaneity of Nico and Lamine, and the hierarchy of Captain Morata with his teammates. Everything converges shortly before the final. While the players live naturally the hours before the big match, the excitement takes over their families and the entire country.