The Mourners' Kadish
S3 E9: George and Regina wed, despite the protestations of Elizabeth and Carolyn. Sarah makes arrangements for Rene to be buried according to Jewish customs, with the help of Roy and Doris. Douglas continues his pursuit of Elizabeth.