The Partner In Crime's Name Is Nino
S1, E2: Constable Rail, the rookie agent of ACCA's Bādon branch, has a profound dislike for elite agents in ACCA headquarters and has it out for Jean; feeling watched, Jean asks for his friend Nino's help.