Star The Reckoning
S3, E13: Gravity Media's finances are in the gutter, and the team must pull off a successful ASA party to get back in the game; Cassie closes in on Xander; Simone watches over Star as Noah wrestles with his demons; Alex and GiGi's rivalry takes a new turn.