The Return of the Time-Honored Classic Lit Club
S1, E1: Hotaro Oreki joins the Classic Lit Club at his high school at the behest of his sister to keep it from being shut down; his best friend, Satoshi Fukube, and Eru Chitanda, a curious girl who enjoys mysteries, also join the club.