The Salmon of Knowledge
S1, E5: From oyster shucking and enchanted fish to exploring rock and roll whiskey castles, the trio continue their adventure through Carlingford, County Meath and Mullagh. They talk tales of folklore, discover why Irish beef is some of the best on the planet and wind down at the oldest pub in Ireland.