The Shiny Trinket Maneuver
S5, E12: Sheldon gets in trouble with Amy when he isn't impressed by her recent accomplishment, and it's up to Penny to teach him how to be a better boyfriend. Howard, meanwhile, must come to grips with Bernadette's dislike of children.