The Stories We Tell Ourselves
S10, E19: Maggie and Goodwin's friendship is tested as tensions rise during the nurses' union's negotiations with the hospital; Ripley and Archer treat a skateboarder struck by an emergency vehicle; Frost helps a young boy abandoned by his mother.