The Woman Who Lived
S9, E6: England, 1651. The deadly Highwayman ‘The Knightmare’ and his sidekick stalk the dark streets of London. But when they find loot that’s not of this world, they come face to face with The Doctor. Who is the Knightmare in league with? And can the Doctor avoid the hangman’s noose and protect Earth from a devilish betrayal?