World's End Harem The World of Women
S1, E1: Mizuhara Reito wakes up in a world of 5 billion women and 5 men, and it falls to him to repopulate the human species; he struggles to stay loyal to his childhood friend when all humankind counts on him to sleep with as many girls as possible.