They Walk Among Us
S1, E4: Hunters unearth new clues about Bigfoot's cosmic origins. A US Air Force veteran receives a shocking response when he reports UFO activity over Fairbanks, Alaska. Piercing lights from above disrupt a late-night party near Wasilla, Alaska.