This World Is Full of Secrets
S1, E4: Although it was by Karen’s request, Setsuna does something unthinkable. They go to the mainland so that Karen can escape and go to see her mother. Why did she cry while Setsuna watched over her? Meanwhile, Sara is getting close to something.