Thorpe Park
S4 E6: Dr Pixie meets a woman with a strange pair of testicle-like cysts on her head, Dr Christian deals with a young woman struggling to come to terms with incontinence, and Dr Dawn helps a man who just can't hold on to his leaking bowels. The mobile clinic seeks out Britain's biggest thrill seekers at Thorpe Park. Plus, Dr Christian goes to war on fertility rates, testing a group of paintballers.