Time Has Come Today
S3, E1: The doctors of Seattle Grace help Izzie cope with the loss of her fiancé, Denny, and her decision to quit the internship program. Meredith must decide what the future holds after her hospital liaison with Derek. The Chief is confronted by his wife, Adele, after spending the night in his office, and George seeks relationship advice from a surprising source, on the season premiere of "Grey's Anatomy."