Tom Tucker: The Man and His Dream
S10, E13: When Peter decides to become a famous actor, he becomes Tom Tucker's agent as his first step toward stardom, but things don't go as planned when an old acquaintance shows up. Meanwhile, Chris dates a girl who looks like a Griffin.